NOVINKY

arr3RECENZE od zákazníků       jsou vysoce navykové :-). První setkání bylo v únoru 2020 a je... arr3Paralympijský stolní tenista Jirka Suchánek má bronz Gratulujeme!!!!Jiří Suchánek porazil Francouze Molliense a rozšířil tak českou medailovou sbírku!... arr3Biatlon obouvá Peter LegwoodČeským biatlonistkám moc fandíme a držíme palce a jsme rádi, že si i na focení berou boty Peter... arr3Doručení na provozovnu PPL ParcelShopZboží si můžete nechat doručit také na provozovnu PPL ParcelShop - místo pro příjem a výdej zásilek....

 

CERTIFIKÁT

 

 

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 1 345,00 Kč
cena 1 345,00 Kč

VŠE O NÁKUPU » Obchodní podmínky » DOPRAVA A PLATBA
PPL

Pro zasílání zboží používáme přepravní službu PPL. Způsob dopravy si zákazník volí v rámci vyplňování objednávky.

U společnosti PPL je garantováno doručení následující pracovní den po našem podání zásilky. O odeslání zásilky budete informováni a pomocí čísla balíku, můžete zásilku na stránkách PPL sledovat. Zásilky jsou po dobu přepravy pojištěny.

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem peterlegwood.com, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 

Komunikace reklamace s PPL:

  1. Reklamační formulář (na internetu) nebo
  2. oznámení proveďte na bezplatné telefonní lince společnosti PPL: 841 775 775

Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic). Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).

V případě dodávky zboží do zahraničí nás prosím kontaktujte (objednavky@pro-evolution.cz). Sjednáme s Vámi podmínky a ceny dodání.

Doprava PPL ČR při platbě předem 90 Kč, dobírka PPL 90+40 Kč.
Doprava PPL na Slovensko při platbě předem 250 Kč.
Doprava po ČR při objednávce nad 2000 Kč zdarma. (pro velkoodběratele platí doprava zdarma -od tří párů bot)

Číslo bankovního účtu Raiffeisenbank 5848442001/5500.


Platba bankovním převodem nebo kreditní kartou pomocí platební brány GoPay.

Online platby přes GoPay

Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

Platba kartou online přes GoPay

Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Na rozdíl od výběru z bankomatu je tento způsob platby bez bankovního poplatku. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.

Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.

Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Jak postupovat v případě neprovedení platby?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů.

  • Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
  • Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
  • Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
  • Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.
  • Pokud netrváte na tomto způsobu platby, dejte nám vědět, změníme způsob úhrady, případně uhraďte na výše uvedený bankovní účet u RB s variabilním symbolem shodným s číslem objednávky.

 

Osobní vyzvednutí zboží v prodejnách Chodím Zdravě

Osobní vyzvednutí a zakoupení zboží na kamenných prodejnách:

Chodím Zdravě, Žitná 52, Praha 2
Chodím zdravě, V Olšinách 1467/38, Praha 10
Chodím zdravě, Komenského 4847/15, Jablonec nad Nisou
Chodím zdravě, Lidická 5, Brno

Chodím zdravo, Bratislava

  • nulové náklady na dopravné při jakékoliv výši objednávky
  • možnost vyzkoušení velikosti, případně úprava objednávky přímo na místě
  • více informací o prodejnách ZDE



    V provozovnách, spolu s platbou v hotovosti či platební kartou obdržíte doklad se všemi náležitostmi.